söndag 22 januari 2012

Hej Linnéa och Sara! För det är väl bra ni som läser?! ;)
Tänkte ni ville veta hur min helg varit.. Jo då ska jag berätta för er att det varit en mycket bra helg. I fredags gick jag till två av mina gamla nollor och drack massa vin och öl, snackde skit och planerade saker inför Åre-resan. (Som vi åker på på lördag). Sedan gick vi till kåren och där mötte jag upp Sofia som var för full för sitt eget bästa och plötsligt var jag den nyktraste av oss alla.. haha nej, de händer inte ofta. Ingen sits jag vill göra till vana alls faktiskt. Sjukt jobbigt med folk som blir så fulla så fulla ;) När jag gick hem mötte jag upp nån knäpp tjej som berättade att hon va 22 år och vart tillsammans med sin kille i åtta år. Hon skulle ta examen i vår och ville skaffa barn efter de. Hon hade heller inte rökt på tre veckor, nytt rekord för henne!!! Väldigt intressant för mig att veta.. NAAAT

Igår vaknade jag dock upp med lite huvudvärk men tog en tablett och kände mig snart piggare. Såg på greys och åt en hamburgare. Sen kom Sofia hem till mig lite kort men sen va jag tvungen att säga att hon skulle gå för jag skulle hem till Emma och äta tacos och se på P3guldgalan.

Idag vaknade jag av att Linn ringde å frågade om jag ville med å åka skidor. Klart jag ville. Men just när jag klivit på bussen ringde dom igen och sa att backen va stäng. Synd för oss men bra för min tvätthög eftersom jag istället ägnade förmiddagen åt att tvätta. Sen kom Sofia hit och ville skulle ta en promme men det slutade med att vi gick å fikade i flera timmar istället. Bra!!

Ikväll ska jag sova tidigt eftersom imorn börjar mördarkursen ANATOMI. Jag vill hellre dö känns det som just nu..!

Så, här har ni min helg in i minst detalj. Dela gärna med er av eran helg!
Köss å klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar