söndag 15 januari 2012

Har läst igenom alla mina gamla blogginlägg. Man kan snabbt se ett mönster när jag mår bra älskar livet och när jag mår kasst och hatar allt. Hösten efter studenten älskade jag livet. Alla inlägg handlar om hur kul jag har det och massa roligt vi hittade på. Våren innan studenten handlar också om roliga saker ibland men ofta lyser min bitterhet igenom och man ser att jag mådde väldigt dåligt.

Kul ändå med bloggen att alltid finns kvar. Jag hade nästan glömt bort hur kasst jag tyckte allt var där innan studenten. Visst är det konstigt att man alltid minns allt det som var bra. Fast det är ju iofs väldigt tur för det hade ju vart tråkigt att bara minnas massa tråkigheter...

På tal om tråkigheter, jag har en hemtenta som väntar på att bli skriven så bara att sätta igång! :)
Tjoflöjt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar