lördag 14 januari 2012

Hej Linnéa!
Innan jag lägger mig och läser en bra bok (Viveca Steen "I natt är du död") tänkte jag bara berätta hur min dag sett ut. Mötte upp Linn vid tolv och tog en promenad runt rocksjön sedan gick vi hem till dom och jag och Linn bakade bullar (du vet såna med gult i mitten och kanelbullar). Jag lovar, godaste bullarna jag ätit! Inte visste jag att vi var så bra på att baka. Vi lagade tacos också och Filip målade om taken i deras badrum. Sen gick jag hem, duschade och sminkade mig och sedan kom Frida och Carro hit och vi spelade plump, rappakalja och MIG och drack lite vin.. aja. det var min dag det. Jag är sugen på att dricka min dyngrak och gå ut och dansa, men de får vänta till tisdag. Imorn ska jag plugga (eller se på film, inte riktigt bestämt mig än)..

Nååå, hur har din dag sett ut?
Pusss

1 kommentar:

  1. Hej Amanda!
    Vilken trevlig dag du haft! Min var okså trevlig! Bestod av en långpromenad med Mattias och hans mor. Det har varit jättefint väder här i Fjällbacka i helgen. På eftermiddagen så hängde jag nere hos familjen hansson och på kvällen så var vi hos pappa o drack whiskey (inte jag då. någon fick ju köra när de e såååå långt till Kullen) sen stack vi hem till mamma och åt kasslergratäng (inte din favorit kanske...) Och till efterrätt åt vi pannacotta. mums.
    Sedan såg jag och Mattias på Tarzan. Den är bra den filmen.
    Puss och kram. I eftermiddag åker jag tillbaka till Käääälmar (sagt på Kalmaritiska) så då kan du vänta dig ett treligt blogginlägg från min sida.

    SvaraRadera