fredag 13 januari 2012

Idag åt jag och Linn lunch på thaien. Gott som alltid men medan jag och Linn satt och hade väldigt trevligt fick jag en nedrans huvudvärk. Har inte haft ont i huvudet på jag-vet-inte-när.. Men jag fick så ont så jag började må illa. Släpande mig hem, sov en sväng å sen såg nya avsnitt av One tree hill, Greys och elsas värld. två avsnitt paradise har jag hunnit med också. Nu sitter jag i soffan med mysbyxor och en filt runt mig och är svinsugen på taco men har ingen köttfärs hemma. är sugen på spagetti, men känns som att min träning i veckan är lite onödig om jag trycket i min pasta idag.. äsch då...

Nu ska jag se "jag saknar dig" och gråta lite. Hoppas att resten av helgen blir roligare än såhär..
Linnéa, hur har din dag varit?

Köss!

1 kommentar:

  1. Hej Amanda! Va härligt att vi liksom kan mailväxla såhär på bloggen. Men det var en tråkig nyhet att du mått illa. Men jag tycker att lite pasta kan vara bra för dig och ditt illamående. Kanske har du lite glass i frysen?
    Min dag har varit jättebra. Jag har skickat in hemtentan och sedan så var jag ute på en jättelång promenad. 2 timmar tog den. Det va härligt.
    Du kan väl skriva ett inlägg om helgens bravader ;)
    Nu ska jag äta Ryggbiff och potatisgratäng.
    Puss på ig kompis!

    SvaraRadera